25 Mayıs 2010 Salı

You Really Broke My Heart

Bazı insanların çok özel yeteneklerle dünyaya geldiğine inanırım. Mesela MJ müzikte, dansıyla hep özel bir yeri olmuştur. Öldüğü zaman en çok onun yeteneklerini kaybedişimize üzülmüştüm.

Bilimde mesela; Marie Cruie. Bilim dünyasında kadınlarında bir şeyler yapabileceğini göstermiştir hem de bunları 2 nobelle taçlandırarak. Tarih boyunca ünlü olan kadınların hemen hemen hepsi bunu güzelliği ve entrika kabiliyetine borçluyken, o beyniyle de var olabilecek kadın profili çizmiştir. Beyin kadın kavramıyla kadına yeni bir kimlik kazandırmıştır.

Tenise geldiğimiz zaman işte o kusursuz yeteneğiyle ayrılan isimdir Richard Gasquet. Geçen sene doping skandalı nedeniyle 2 yıl men edilme durumu söz konusyken, bir an durdum düşündüm: Böyle bir yeteneği 2 sene boyunca izleyememek? Belki cevap size abartılı gelebilir ama canım yandı içim acıdı.

Bazen kendimi onun yerine koyuyorum da nasıl bir çelişkidir o: kusursuz bir yeteneğe sahip olup da bu denli başarısız olmayı başarabilmek?! Kabullenilmesi zor bir durum. İlk 10 oyuncularının hepsinin toplamından 10 kat daha iyi olmak ama hala bir GS bile kazanamamak! Koskocaman bir haksızlık değil mi feleğin çarkının Richard'a yaptığı.

Kendi kalbinde kırılıyor, orda seni destekleyen Fransız seyircisinin ve benim bizlerin. Kaldırmakta güçlük çekiyoruz bu kadar kabiliyetliyken başarısız olmanı, yenilmeni. Üzülüyoruz hem de çok. Bir gün o feleğin çarkını kırıp en azından teklerde bir kez RG bir kez de Wimbledon'ı kazanman dileğiyle Ritchie. Çünkü sen bunu en çok hakeden insansın. O kusursuz oynundan özellikle de o kelimeleri kifayetsiz kılan bachand inden bizleri mahrum etme. Senin tenis oynayışını seyretmek bizim için büyük bir keyif, bir ayrıcalık bunun için bile milyonlarca kere teşekkürler.

1 yorum:

  1. richard benim de kalbim kırıldı şimdi... adam gibi dur tenisini oyna evladım esseklik etme :)

    YanıtlaSil