19 Mayıs 2010 Çarşamba

RG'a 1 Hafta Kala Jelena Jankovic

Bu senenin RG'da favorilerinden biri olarak görülüyor Jelena Jankovic. Bu seneki toprak kort performansında iyiydi. Roma'da final oynadı, Madrid'de çeyrek final... Ben de bugün facebookta dolanırken yeni off-court fotolarını gördüm, paylaşmak istedim:

ayakkabı kötü, elbise de pelüş yastığıma benziyor:)
bu ne gözlük Jelana?
Sevgili Jelena, içinde hep ukte olarak kalan bir grand slam kazanma hayalin için çaba gösterme vakti değil midir? Şunun şurasında 1 hafta bile kalmadı RG'a! Ayrıca tenisteki kalitenle moda konusundaki başarın arasında bu kadar fark varken gel sen antreman yap. Biz de belki Justine Henin- Jelena Jankovic finali izleriz, bence fena olmaz, ne dersin Jelena?

3 yorum:

  1. o kötü diye nitelendirilen ayakkabılar alexander wang valla allah taş yapar :))

    bu profesyonel cekim olayı falan biraz alakasız kalmış bence de RG öncesi yahu :))

    YanıtlaSil
  2. ya ben önünde de böyle yükseklik olan adını bilmediğim topuk olayından hiç hoşlanmıyorum
    ayyakkabının üst kısmı güzel
    taş olmayayım artık ühüühhüühü

    YanıtlaSil
  3. platform :) öğren bunları sınavda sorararım!!!

    YanıtlaSil