4 Mayıs 2010 Salı

Rafael Nadal Burada, Juan Martin Del Potro Sen Nerdesin?


Tam Rafael Nadal Roma'da turnuvayı kazanmışken 17. master şampiyonluğunu sade ve sadece 23 yaşında kazanmışken ben vay belerken aklıma vay belediğim başka bir isim geldi, geçen senenin US Open şampiyonu: 88 doğumlu Juan Martin Del Potro(klasik İspanyol ismi yazana kadar canım çıkıyor)Bu adam Avustralya Açık'tan beri kayıp hatta orada da kayıp diyebiliriz çünkü sakatlığı mevcuttu(4. turda Marin Cilic'e elendi yanlış hatırlamadıysam eğer). Geçen senenin RG yarı finalisti, toprakta millet başını almış gidiyor. Her ne kadar favori zeminin sert kortlar olsa da özledik yahu.

görsel

Not: Ben bu postu yazdıktan sonra tennis bloglarında gezerken bir şey farkettim. JMDP(uzun uzun yazmaya üşendim)gelmeme sebebi üzerine(psikolojik imiş ne kadar doğru bilemem)ayrıntıları için bknz

2 yorum:

  1. kaybolmasın adam olsun :)) bu saatten sonra fellik fellik JMDP mi arıycaz :)

    psikolojisine de tez vakitte acil sifalar diliyorum

    YanıtlaSil
  2. Panik atak olmuş bir rivayete göre...

    YanıtlaSil