6 Mayıs 2010 Perşembe

Jankovic ve Roma'nın Fazla Taşlı Olmayan Yolları

Bu blog tamamen bir tenis hayranının bloğu(yani amacım o yönde). Amma velakin şurada 2 kelam etmek istiyorum tenisle alakalı olmayan. Nedeni ise başıma gelen ilginç olaylarla ilgili. Bugün herhalde herkesin eksiksiz bir şekilde bildiği üzere TS-FB Türkiye kupası maçı vardı. Arkadaşımla birlikte bir yerlere oturmaya gittik, maç yayını vardı. Hatta ben TV'ye arkamı dönüp oturdum. FB'nin golünden sonra dur ya yoksa 28 sene sonra kupa Fener'e mi gidiyır diye affalladım ve maçı seyretmeye koyuldum. Sevgili arkadaşım tatlısubalığının müthiş totemleri sayesinde TS 3 gol buldu valla. Rıdavan Dilmen'i aratmıyor valla :). Rıdvan gol olur diyor, tatlısubalığı kolumu tututyor TS gol atıyor.Hele maçın son zamanlarında Volkan'ın kalesinden çıkıp gol atacakmış gibi orta sahaya kadar gelip iğrenç ötesi bir vuruş yapıp topu TS'un kalecisinin kucağına(Onur) yuvarlayınca gol atan kaleye Volkan deyip beni koparmıştır:) Bir de 312467 kez Güiza ofsayta düşünce ofsayta düşen Güiza ifadesi repliği ile maça ayrı bir renk katmıştır(bknz Emrah olmak)Önümüzdeki günlerde bol bol Fenerli arkadaşlarla kupa geyiği yaparız, zaten nette bile anında dolaşmaya başladı. Allah kolaylık versin valla.
Neyse biz tenise dönelim. Gelip TV'yi açtığımda Jankovic-Wickmayer maçı vardı. Hatta Jankovic 4 0 öndeydi. Fıstık yeşili kıyafiyle maçın sonuna kadar gayet başarılı bir görüntü verdi. Zaten Roma turnuvasını çok sevdiğini biliyoruz. Arada güzel bir kaç ralli seyrettiysek de genel olarak Wickmayer'in varlığı konusunda şüphelerim vardı. Oyunun kontrollünün sürekli olarak Jankovic'te olması, Wickmayer'in 1 kere servis kırma şansı elde etmesi oyunu çok fazla tek taraflı yaptı ve malesef beklentilerimin altında bir maç oldu. Tarih tekkerrürden ibaret midir bilemem ancak Jankovic, Venus Williams ile tekrar bir çeyrek final maçında karşılaşıyor. 08'de olduğu gibi çeyrekte Venus'ü geçip şampiyon olur mu? Bence bugün oynadığı gibi oynarsa evet kazanır.Hatta şampiyonluğun yolu taştan, Roma sen çıkardın beni baştan deyip kupayı kaldırır.

1 yorum:

  1. ben senin kolunu acil yardım kolu yaptım, anam gol geliyo esliginde kolu cekiyoruz gol geliyor :))

    jankovic fotograf cekimlerinden fırsat bulursa bissuru bissuru sey kazanbilir :))

    YanıtlaSil