13 Mayıs 2010 Perşembe

Serena Williams Maçı İzlerken Neler Yapılabilir?

Güzel bir günün sabahında TV'yi açtığımda karşımda dün izleyemediğim Serena Williams-Nadia Petrova maçının denk gelmesi iyi oldu. Böylece maçı seyredeyim dedim. Ancak Serena Williams'ı o ilginç renk kombinasyonlu kıyafetini görünce(yavru ağzı- pembe) süslenme isteği uyandırdı ben de:) Bir yandan tenis maçı izlerken bir yandan da oje sürdüm. Bol miktarlı servis kırma çabaları, çevrilen servis kırma puanları eşliğinde oje sürmek kesmedi sonra saçlarımı yapmaya başladım:)
bence de Serana hepsi zeminin suçu

Madrid soğuk anlaşılan tenisçiler tayt giymişlerdi hatta Petrova uzun kollu falan giymişti. Yalnız ne yalan söyleyeyim Serena kıyafet konusunda ne kadar rüküştüyse Petrova o kadar hoş olmuştu. Giydiği tayt bacaklarını daha güzel göstermişti. Ne bileyim çok sıcak havada oynanmayan turnuvalarda tercih edebilir bence bu kıyafet kombinasyonunu. Mesala Serena'da tayt giymişti. Çok da iyi olmuştu. Çünkü o kocaman baldırlarının birazcık kapalı kalması biz tenis izleyicileri açısından iyi bir gelişme.
Kıyafetti, süslenmeydi geldik 3. sete. İlk oyunu Petrova oyunu 40-0 gibi alınca bu oyun benim der gibiydi bi de bunun üstüne 40-0 a karşı Serena'nın servisini kırınca ehhh ben bu maçı alayım. Bana bak hatun ben senin oynadığın 70 küsür basit hata yapsan da kazanabileceğin tenisçilerden(Vera Dushevina) değilim benim ne zaman ne yapacağım belli olmaz dedi ve Seranaj'a topu bile ıskalatırdı maçta(vuuuuuhhuuuu!!!)Sonuç? Sonuç mu Seranaj turnuva dışı Venuses number 2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder