30 Haziran 2010 Çarşamba

Yanı Başındakinin Zaferi

Bir Asyalı'yı hafife alma dedim. Li Na'nın turnuvanın sürprizine imza atacağını düşündüm. Dün oynanan Roddick-Lu maçına bakıp Lu'dan feyz alır sandım. Yanıldım,yahuu insan son sette rakibinin servisini kırdıktan sonra oyununa tutunur, challenger olaylarında daha inançlı olur. Yalnız Serena'nın da hakkını vermek lazım, hatun servislerinde neredeyse hiç puan kaybetmiyor!

Turnuvanın sürprizi uzaklardan değil çok yakınımızdan, komşumuzdan geldi. Bulgar tenisçi Pironkova, bu kortlarda 5 kez şampiyonluk tatan abla Williams'ı yendi. Gerçi 4. tur mücadelesin de direkten dönen Williams bu sefer meşin yuvarlağın ağlarla buluşmasına engel olamadı, enteresan bir oyuncu bu Pironkova.(dünya kupası etkisi, kafa karışıyor tabii :))
Kvitova-Kanepi mücadelesi de diğerlerinin yanında gölge de kalsa da çekişme açısından pek öyle olmamış. Clijsters maçının burukluğuyla güme gittiyse de YF için favori maçım Serena ile yapacağı mücadele.
Offf ya:(:( Üzüldüm yahuu. Kime demiştim ahhhh Kim'e. Zvonerova beni zıvanadan çıkarttı. 2. YF olacak onun ilki 09 AO.Maç hakkında daha fazla bir şey söylemek istemiyorum, kısmet değilmiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder