24 Haziran 2010 Perşembe

to be continued....

(27*6)+1=163 evet tamı tamına 163 oyun var 5. set oynanıyor. Maç 2 gündür bitmedi. Final setinde 59-59 eşitlik var. Benim şahsi görüşüm maç 77/75 olarak bitmesi yönünde. Bu da 197 oyun eder ki bu sayıda Rafael Nadal'ın RG boyunca toplamda oynadığı oyun sayısına eşit. Yani adamlar 1. tur maçını geçene kadar R. Nadal bir GS şampiyonu olmuş oluyor sayısal olarak.

Bugün zor bir gün oldu sanırım M. İlhan'ın yenilmesine üzüldük. Henin 5/2 öndeyken maç için servis atarken servis kırdırıp, (neyse 7/5 aldı) şaşırdık. Bu arada maç boyuna iyi ki döndün Justine dedik bol bol wta'in seyir zevki sınıf atladı, mutlu olduk. Hatta ben bunları yazarken twitter aracılığıyla wimbledon yetkilileri bana iyi geceler dedi. Yat zıbar kızım, daha yarın J.Isner-N. Mahut bölüm 3 var. Bu arada maç yine 18. kortta. Adamlar wimbledon tarihine hatta tenis tarihine geçiyorlar, 18. kort dolup taşıyor , tribünler çökecek artık, ama hala maç 18. kortta 3. maç olarak ve İngiltere saati ile 15.30'dan önce başlaması beklenmiyor. TS ile bu 17.30'a tekabül etmesi lazım. Bu maç yarın da bitmezse, belki yağmur arası falan? Gerçi hava açık görünüyor Londra semalarında meterolojik bilgilere göre ama bilemiyorum havalara güvenmilmez. Yağmur arası olmasa bile zaten kimsenin servis kırmaya niyeti yok 7 sa oynadılar tık yok.
6-7sa kortta ve hala puanı almak için uçuyor
ne denebilir ki waaaaaaaoooooov

yarın görüsürüz dostum
görseller

2 yorum:

  1. marsel bence iyi iş cıkardı seneye cok daha iyi bir yere gelicek biliyorum sevdim kendisini benimsedim arkasındayım :))

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle özellikle maddi ve manevi desteğin artmasıyla çok daha ileri gidecektir, inanıyorum ancak medyada spor servisinde çalışan insanların Marsel'in başarısından bihaber olmasıyla bu işler zor maalesef ama değişecek durum biliyorum, umudum var:)

    YanıtlaSil