23 Haziran 2010 Çarşamba

5'lik Açılış Günü

Yupiii yuuuuuuupppiiii. Wimbledon'da ilk kez ana tabloda erkeklerde bir tenisçimiz mücadele verdi ve 2. tura çıktı. Maç öncesinde oldukça heyecanlı olduğumu itiraf etmeliyim hatta heyecanlı değil gergin. Rakibi bu sene Queen'de Nadal'a karşı oynadığı maçta izlemiştim. RG alışganlığıyla 2 sette 6/2 lerle yenmişti Nadal. Kuralar çekilince de bu maçta sıkıntı olacağını düşünmemiştim ancak ilk defa Wimbledon'da ana tabloda mücadele vermek gerçekten kolay değil. Bunu ekran başında ben böyle gergin ve heyecanlı olmama dayanarak söylüyorum.Marsel İlhan'ın da muhakkak ki ilk 2 seti kaybetmesinm de bunun etkisi büyük. Şimdi rakip Hanescu.

Gün 5 setlik maçlar günüydü. Falla salla dı ama yıkamadı. Maçı seyretmedim ama anlaşılan gece ikizler pek bi huysuzlarmış, baba Federer'i uyutmamışlar. Federer ilk turdan gitseydi Jelana Dokic'in Martini Hingis'i yenmesinden daha afili ve cafcaflı olurdu sanırım. Bir de Hewitt'in evlere şenlik ilk tur rekoru vardı değil mi?
İlk turda elenme rekoru konusunda yanlış hatırlamıyorsam 2005'te Henin'in kötü anısı var.Tarih tekrar etti ve 5 sene sonra yine bir RG şampiyonu ilk turdan eve gitti. Erkenden eve gittiğine şaşırmadığım bir diğer isim de hep birlikte, evet Ana Ivanovic.

Bir de 3 sette bitmeyeceğini düşündüğüm ama beni uykusuz bırakacak kadar da uzayacağını tahmin etmediğim Djokovic maçı vardı. Güzel ve çekişmeli oldu. Zemin yeşil, gözler yeşil, kıyafet yeşille tamamlanmış hoş da o kadar çift hata ne ya? Djokovic maçıyla dünya kupası maçını birlikte seyredeyim derken iyi ki vuvuzela Wimbledon'da yasak yahuu, İspanya maçından Djokovic maçına geçerken derin bir sessizlikle huzur hissettim.

Bir de olmazsa olmaz Venus'un kıyafetine bakalım: Yine transparan bi kyafetle gelecek diye ödüm koptu. Yok neyse bu seferki kıyafeti güzel:)
görsel 2-3

2 yorum:

  1. bu sene kortta fırfır modası :))

    YanıtlaSil
  2. transparan yani geçirgen:) modasından iyidir bence
    sevimli olmuş sanki

    YanıtlaSil