14 Haziran 2010 Pazartesi

Çim Sezonu Açıldı

Bloğumuzun zemininin de rengini değiştirdik artık Wimbledon'a hazırız. Gerçi ben Nadal kadar hızlı adapte olamadım çime. 1 hafta oldu. Nadal ilk 2 maçında rahattı ancak çeyrekte Lopez'e yenildi.Bence o maçta da yenilmezdi çünkü kötü değildi daha çok isteksizdi sanırım RG sonrası istediği şey biraz kafa dağıtmaktı üstündeki baskı gözyaşlarıyla dışarı taşınca hak veriyoruz git dinlen. (Çok iyiyimdir izin verdim bak:))

Nadal tamam da Roddick toprakta topu topu 3 maç yaptın kardeşim çimi de seversin ne demeye bu kadar kolay elendin anlamadım. Djokovic zaten ilk maçında bile kötüydü 1 oyun içinde Lorenzi gibi bi rakibe 6 kere servis kırma puanı vermek demek; sen gidicisin dostum demek ki öyle de oldu.
Dün oynanan USA-İngiltere maçı 1-1 bitti ama Queen finalinde 2 Amerikalı kanka vardı. Yani USA:2 GBR:0 . Dünya kupasındaki gruptandan İngiltre çıkmazsa ki hiç ihtimal vermiyorum bu durumda Andy Murray bu sene Wimbledon'da YF öncesi elenmez umarım hele bir de Amerikalı bir tenisçiye.

Haftanın el ilginç olayı Halle'de gerçekleşti. Evet Federer yenildi. Hem de Hewitt'e. Zibilyon tane rekor yine altüst oldu. Hem de Federer'in evi sayılan kariyerinin sonuna kadar burada ATP Halle turnuvasında oynayacağına imza atan Federer yenildi.
Heyecanlı hatun Li Na'da Sharapova'yı yenip Birmingham'da şampiyon oldu. Sharapova yeniden Wimbledon'ı kazanabilirm demişti. Bu sene???
filmin devamını ben de görmek istemiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder