21 Haziran 2010 Pazartesi

Wimbledon Başlıyorrrrrrrrrrr

Ne olur bu sefer ne Williams kardeşler şampiyon olsun ne de Federer. Farklı birini görelim bu sefer şampiyon olarak. Son 10 yıldır zaten hep Williams kardeşler var Venus 30 oldu be.

Alternatiflere bakalım. Tabii ki de ilk akla gelen gelen kişi Henin. Federer'den feyz alıp, Wimbledon için geri döndü. Rodriguez Henin'in şansının olduğunu ama favori olmadığını yani Wimbledon'ı kazanmak için zamana ihtiyacı olduğunu söylemiş.Eklemiş bir de umarım yanılıyorum diye ben de öyle umuyorum. Evet servisleri falan kötüydü. Ama olsun Henin kazansın. Henin kazanmazsa da 4.turdaki rakibi TV'de dünya kupasını seyrederken babasını özleyen Kim kazansın.

Erkekler kurasında sanırım en güzel şey Marsel İlhan'ın ana tabloda olması. Çeyrek final için olası rakibi Federer:) Djokovic 4. turda gider Hewitt'e. Şu Wimbledon kupası yine bir yakışıklının elinde yukarılara doğru süzülemeyecek gibi görünüyor. Llodra 2. turda Roddick'i devirse şaşırmayacağım. Geçen sene kazanamadın ya Andy başka bir şey söylemiyorum sana.

Bu sene Kraliçe Elizabeth'de Wimbledon'a iştirak edecekler. Valla İngiltere-kraliçe-tenis üçlemesi yan yana olunca aklıma sadece 8.Henry-Ann Boleyn-Hampton court geliyor. Her neyse Tudors henadanlığını rahat bırakalım. Kraliçe acaba İspanya kraliçesinin RG'a iştirak edip Nadal şampiyon olunca, acaba ben de gitsem Murray şampiyon olur mu demiş bilemiyorum. Ann Boleyn'in İspanyol Catherine'i alt etmesini düşünüp Murray Nadal'ı geçip şampiyon olur planları var mı bilemiyorum. Yalnız bu üçleme de Fransa eksik. Offfff Ritchieeeeeee nerdesin yaaaaaa. Ann Boleyn'i sevmem o zaman Wimbledon'ı Nadal kazansın:)

4 yorum:

  1. elbette hem Venus hem Serena bu turnuvanın favorisi ancak farklı isimlerin bu turnuvada şampiyonluk tatması güzel olur izleyip göreceğiz

    YanıtlaSil
  2. ben de farklılıkları severim aslında mesela erkeklerde federer veya nadal harici bir şampiyopn görmeyi isterim...ama venusu o kadar seviyorumki bu kortlarda onu hep şampiyon görmek istiyorum serena olmasa da olur ama :D

    YanıtlaSil
  3. kralice elizabeth ispanya kralicesine pis pis bakarken yakalanmıs, soranlara da gecmişten geen husumetim var demiş :)))

    Nadal +1 der fishy

    YanıtlaSil