3 Temmuz 2010 Cumartesi

Üzgün Murray, Şaşkın Berdych, Güçlü Nadal, İsteksiz Djokovic

Novak Djokovic korta böyle girdi(kafaya dikkat)
İnsanın kendni bilmesi güzel şeydir bunu Djokovic'in maç sonrası röportajını okurken bir kez daha anladım. Rakibin hata yapmasını bekleyerek pısırık bir oyun oynamak gerçekten çok saçmaydı. Hele Djokovic gibi gelecekte daha çok GS kazanması, 1 numara olması beklenen biri için Wimbledon gibi organizasyonda bir YF maçında beklentilerin yüksekliğine karşın sadece 2. sette çaba göstermesi kabul edilebilir değildi. Tie-breakte tartışmalı bir puan vardı belki de her şeyi değiştirebilecek bir puan, belki o seti alsaydım maçı da çevirebilirdim demiş. Kötü şans diye eklemiş. Djokovic, evet kötü bir olay ama daha ÇF maçında Nadal'ın başına da geldi, keşke gelmese başına, olmasa bu olaylar ama oluyor ve burada fark ortaya çıkıyor. O kriz dönemini çok iyi bir şekilde yönetirken sen sınıfta kaldın, üzgünüm. Set puanı verirken insan çift hata yapar mı????? 2. sette o kadar geriden geldin maç puanları çevirdin, muhteşem bir bachand paralel attın, her şey süperdi ama o kadar güzel şeyden çift hatayla seti ver. Elbette ki Berdych'in de hakkını yememek lazım gerçekten güzel oynadı. İlk turlardaki maçlarını tam izleyememiştim ama Federer'e karşı olsun, Djokovic'e karşı olsun çok iyi oynadı. Kendisi dengesiz sonuçlar almak konusunda kötü bir üne sahip bir oyuncu olsa da sanırım artık raylar oturdu, yere daha sağlam basıyor. RG'da YF, Wimbledon'da final güzel şeyler bunlar.
ve böyle ayrıldı!
RG'da Ritchie'yi ilk turdan eleyince çok kızmıştım Andy'ye. Onun yüzünden o kadar özlediğim Ritchie'yi az izlemiştim. Bugün de Nadal karşısında şansı olmadığını biliyordum. Henüz o kadar baskıyı ve beklentiyi kaldıracak olgunluğa eriştiğini düşünmüyordum. Malum Britanya seyircisi de Murray'den bir Wimbledon zaferi bekliyor. Ama olmadı. Onun yerine koskocam bir hayal kırıklığı...
David Beckham ve oğlu Brooklyn maçı seyredenler arasındaydı

Maç sonrası onun için üzülmemek içten bile değildi. Kötü oynadığı söylenemezdi. Özellikle 2. sette falan bayağı başa baştı oyun, hazır Nadal'da basit hatalarını o kadar arttırmışken bu fırsat tepilmezdi, o tie- break kazanaılmalıydı, olmayınca olmuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder