5 Temmuz 2010 Pazartesi

Şampiyon Rafael Nadal

How I Met Your Mother dizisinin izleyeceleri Ted Mosby ve arkadaşlarının kaçırdıkları bir final maçını skorunu öğrenmeden yani heyecanını kaçırmadan izleme çabasını (gerisi konu ile ilgili değil) bilirler. Ben de bugün ona benzer bi çaba gösterdim bir yere kadar da başarılı oldum. Ancak bir yere kadar, bir takım etkenlerin bir araya gelip, azıcık da merakın baş döndürücü karmasal etkisiyle aniden kafamı kaldırdım ve TV ile göz göze geldik , Nadal'ın kendini yere attığı sahneyi gördüm, artık çok geçti , anlamıştım. Tüm turnuvayı izlemek ama finali kaçırmak azıcık ezik bir durum oldu. İzleyenler kıskandırmayın ama yaaaa! Rafael Nadal'ın yeni yeşil yıldızı hayırlı olsun. Benim de böylece turnuva başındaki isteğim kabul oldu:) Tebrikler Nadal:)

görseller

2 yorum:

  1. ben,m destekledigim adam kaybetmezZzZzZZ!!!

    bu bööle biline :))

    ayrıca kabul et artık cnm bende tenisten pek bi anlarım ;)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle, kaydettiğin aşama çok büyük

    Catherine'nin 500 sene sonra gelen zaferi de diyebiliriz;)

    YanıtlaSil