20 Temmuz 2010 Salı

Azıcık Dedikodu Yapalım mı?

Nerde kalmıştık, evet en son Rafael Nadal'ın şampiyon olduğu ama benim izleyemediğim Wimbledon finalinde kalmıştık. Dünya Kupası için de aynı sendrom geçerliydi. Finalin 90 dak sonunda yorgunluktan bitkin düşen bedenim kendini uykunun serin sularına bıraktı. Rüyamda maç erteleniyordu yağmur nedeniyle(!), tabii bu sene Wimbledon'da yağmur arası görmeyince bilinçaltım isyan bayrağını çekti: Dünya Kupası'nda finali erteletti.Kazanan İspanya malumunuz, Nadal da dünya kupasının tadına bakmayı ihmal etmedi. Biraz tadı gözyaşına benziyormuş ama yine de çok beğenmiş. Ben böyle duyum aldım, yanlışsa tüm suçlu kuşlar:)
Günlük Brangelina dedikoduları için dolanırken Federer ailesinin tatil fotolarını gördüm. Ufaklılar büyümüşler falan da Mirka korkunç! Merak etmeyin fotolarını koymayacam buraya, zaten her yerde :(


Dergi kapaklarına çıkmasalar bu kadınlara bir şey mi oldu diye meraklanacağım iki kadın (Ana&Jelena), sağolsunlar beni hiç merakta bırakmazlar. Ana her zamanki gibi zarif ve güzel, Jelena ve korkunç mavi lensleri!
Serena Williams İstanbul Cup'a gelmesi bekleniyordu. Yazık, kıyamam ayağı uff olmuş, gelemiyormuş. US Open'a kadar yokmuş ortalıkta. Artık Serena'yı tatilde ve tüühh bikini/mayo kazalı fotolarıyla göreceğiz. (umarım görmeyiz, zaten Mirka'yı gördük bu yaz)

En sona da en dedikodu değeri yüksek olayı (gerçi beklenen bir olaydı olsun) sakladım: Evlilik. Evet, her daim reytingi en yüksek olaylardan biri evlilik, ne kadar beklenilen olursa olsun. Düğünlerden pek hoşlaşan biri olmasam da, gelinlikleri seviyorum ve gerçekten Nicole'e çok yakışmış. Zaten çok güzel bir kadın. Sarı açık saçlarıyla muhteşem olmuş:) Çiçeği falan gerçekten çok hoş. Beğendim, bir ömür aynı yastıkta kocasınlar; mesut, bahtiyar olsunlar.
görsel 1 görsel 2 görsel 3 görsel 4 görsel 5

4 yorum:

  1. ya siz ne hakla federer in eşine korkunç falan diyorsunuz.hepiniz kleopatrasınız zaten dimi.federer mirka olmasaydı bugünkü başarısını elde edermiydi,bugünkü kadar mutlu olurmuydu diye kim soruyor?kimse..herkes sizin gibi tiki,manken ebatında ama beyni boş kız sevmiyor demek ki.mirkanın tırnağı olabilin de sonra korkunç deyin pehh..

    YanıtlaSil
  2. dünya ister kabul edin ister kabul etmeyelim görsel bir dünya. hele bir de görsel medyanın önemli bir figürlerinden biriyseniz, üstüne üstlük bir sporcuysanız beklentiler farklı olabilir, ki farklıdır. bilirsin ki sporcular fizikleriyle hoş bir görünüme sahiptirler. idman, psikolojik gibi bi konuda Federer gibi birnin partneriysen de elbette eleştirileceksin(eleştiri hem olumluyu hem olumsuzu kaplar). Zaten Mirka'nın Federer'in kariyerindeki önemini Federer gayet net bir biçimde ifade ediyor, konu açılırsa bir gün yazarım bloğa da.
    tabii başka önemli bir nokta var o da şu; elinde dayanak olmadan görmediğin, bilmediğin biri hakkında kötü şeyler söylemek, güzel değil. ayrıca mirka mayo giyinebilirdi daha iyi olurdu. bence biz değil de bu konu hakkında artık Ann Wintour konuşsun, moda onun alanı çünkü.

    YanıtlaSil
  3. @adsız, bi yorum daha vardı ne oldu anlamadım, ama okudum hatırladığım kadarıyla açıklık getirmeye çalışayım bu da bu gecenin son atraksiyonu olsun çok uykum var çünkü,İstanbul Cup yazsısı da yalan oldu zaten.
    Mirka ile ilgili yazdıklarıma baktım görsel şeyleri eleştirmişim yani elimde dayanak var, kişiliği hakkında üste yorum yapmışım o da Federer'in ağzıyla yani demişim ki Federer zaten onun kariyerinde Mirka'nın ne kadar önemli olduğunu söylüyor. Buna atar yapmışın, Mirka Federer'in kariyerinde çok önemli diye evet öyle.
    Bir de Ann Wintour olayı var ki sen daha iyi bilirsin kendisi Federerlerin yakın arkadaşıdır zaten Mirka'yı giyim konusında beğenmese el atmaz us vogue editörü. ben de iyi şey söylemişim sen de ama o görüntüler Mirka gibi birinden beklenmeyen bir hata kilolu olabilirsin evet ama ünlü biriysen, her gittiğin yerde magazin basının varlığı aşikarsa daha dikkatli olunmalı. Hele bir de sporla alakalı olunca bu durum daha da beklentileri artırıyor keza hayalkırıklığını da.
    bir de Roddick'in eşi için çok hoş ama bi o kadar da boş tarzı bir şey söylemişsin ya da onun gibi bir şey valla hoş ama boş mu bilemem tanımıyorum ki. sadece maçlarda görüyorum hiç röportajını bie okumadım.

    YanıtlaSil
  4. ya nerde aşikar orada basının varlığı,gitmişler korsikaya,kiralamışlar yatlarını. yattıkları yerde bırakın başka insanı in cin top oynuyor fotolarda gördüğüm kadarıyla.nadalın gittiği yer gibi insanlarla dolu mu orası bir bakın.hem öyle olmasa bile nadalın yatındaki rezil fotolarını da hatırlatırım size,mirkayı kınarken başkaları neler yapıyor bir düşünün.mirka bugün pek çok tenisçinin eşinden yada sevgilisinden tatlı ve akıllı bir hanımdır.roddick in eşine hoş ama boş demedim,mirka onun gibi dergilere poz vermez ama veremez değil 'vermez' dedim.ancak roddick in dergi sayfalarından bulup da bu kızı bana bulun deyip de tanıştıklarına bakılırsa her şekilde fedex farkı yine anlaşılır diye düşünmekteyim

    YanıtlaSil