5 Temmuz 2010 Pazartesi

Günün Kaybedeni Vera

Bir günde 2 kez de kaybedilmez ki? Malesef bu cümle Vera Zvonareva için geçerli. Önce teklerde Serena Williams karşısına çıktı. 3-3'e kadar güzeldi oyun amma velakin orada servis kırdırınca Vera dönemdi oyuna bir daha. Clijsters, Pironkova karşısında ilk setleri kaybetmişti ama olsun varsın dönmüştü ve adını ilk kez bir GS'de finale yazdırmıştı. Bu sefer işler daha karışık tabii, rakip Serena ve servis performansı yok artık cinsinden. Turnuva boyunca 3 kez kırdırmış. Clijsters karşısında aldığı galibiyet ile beni üzmüş olsa da, finalde ondan daha çok şey bekliyordum. Tamam yenileceği belliydi ama daha fazla çaba gösterebilirdi.Bir günde de üst üste iki kez de acı fazla ya. Ben bile sinirlendim. Sen gel Williamslar'ı ele çiftlerde sonra aldığın Williams darbesinin etkisinden kurtulamadan çiftlerde de bir darbe daha al, şampiyonluğu kaçır. Zor.

Şampiyondan da bahsetmek lazım. 13. şampiyonluğu oldu bu Serena'nın. Bol ace attığı, üst düzey servis performansı gösterdiği bir turnuva oldu bu Serena'nın. Benim aklımda kalan şeylerse şunlar:

ojeler!
bir de şampiyonluk

1 yorum: