21 Ocak 2011 Cuma

AO 2. Turun Ardından

Arjantinliler için pek tatsız bir gündü bugün. 2 öenmli tenis yıldızları Nalbandian ve Del Potro'nun dönüşü 2. tur itibariyle son buldu:( Del Potro 3. setin başında servis kırınca umutlanmıştım ama heyecanım kısa sürdü malesef. Bu arada ben Del Potro'yu birine benzetiyorum ama kime kime diye düşünüyordum ki buldum, buyrun efendim:
Pau Gasol evet, ben benzettim valla:)
Venus kıyafet konusunda beni sağ gösterip sol vurdu resmen. İlk günün kıyafetine bakıp anaaam bu kıyafet pek bi sade demiştim, lafımı yedip yuttum bunu gördükten sonra:)
Favoriler rahattı, özellikle Nadal, son sette tek bir oyun verdi o da servis kırdırarak, zaten toplamda da 4 oyun verdi rakibine. Üst üste 4. GS geliyor mu derseniz ben de neden olamsın derim.

08'de Sırbistan'ın tenisteki altın yılıydı, özellikle de kadınlarda. Ivanovic GS kazanıyordu, Jankovic dünya 1 numarası oluyordu, 'eski halinden eser yok şimdi'. Ivanovic 1. turda, Jankovic 2. turda veda etti.

Peki ne izleyin? Kadınlar: Henin-Kuznetsova
Erkekler: Gasquet-Berdych
görsel 1: Pau Gasol facebook sayfası hayran fotoları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder