4 Haziran 2011 Cumartesi

Federer Rekor Sever

Bugün maç için Federer'in kazanacağını biliyordum herkes bangır bangır Djokovic derken. Neden mi? Çünkü Federer rekor sever. Nadal'ın 81 maçlık toprakta yenilmezlik serisine son verdiği gibi, Djokovic'in serisine de Federer'in son vereceğini biliyordum. Ama ne zaman olacağını bilemiyordum. Bir ara cidden düşünüyordum gerçekten yenilecek mi bu Novak bu sene diye. Gerçekten muazzam, yani anlatılması çok zor, tıpkı bugün yapılan maç gibi. Uzan zamandır böyle güzel maç seyretmemiştim RG'da. Ağzım yüzüm gözüm dağıldı resmen. Gerçekten 2 sporcuyada çok teşekkürler. Umarım Federer Nadal karşısında dizlerinin bağı çözülmez, muhteşem bir final seyrederiz.



Bir şeyin altını çizmekte fayda var, Federer bu turnuvada şu ana kadar gerçekten iyi oynuyor. İlk kuraları gördüğümde bir Federer', iki Nadal'a yazık oldu dedim. Nadal beklendiği gibi çok zorlandı ama Federer en az konuşulduğu bugünlerde remen durdu durdu turnayı gözünden vurdu. Muhteşem tenis ve muhteşem rekorun sonu. Darısı finalin başına:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder