6 Aralık 2010 Pazartesi

İlkin Tadı Başka

Davis Cup'ta oynayacak oyuncuların listesini görünce Sırbistan'ın son maçta 3-2 ile güleceğini anladım ya da istedim. Gasquet'i listede görmeyince kin tutmuş olabilirim. Guy Forget- Gasquet- Roddick-Davis Cup olayları aklıma geldi .Neyse bu konulara girsek çıkamayız, çıksak da iflah olamayız. Anlayacağınız Gasquet oynamayınca Fransa kazansın istemedim. Seneye Ritchie'de al kadroya şampiyon ol. Belki o zaman Guy Forget de olmaz kim bilir...Yani o da bir gün önce uzun bir çiftler maçından çıkmış 30 yaşındaki bir bünyeyi en zor maça sürdü. (çemkirmeyecem dedim ama tutamadım)

Sırbistan'a gelince; gerçekten inanmışlar, istemişler ve kazanmışlar. Tebrikler. Özellikle Djokovic inanılmaz derecede konsantre olmuştu. Sırbistan için gerçekten çok önemli işler yaptılar. 08'de başlayan macera, 09'da İspanya'da toprak korta tosladıysa da (oraya kimler toslamadı ki...) 2010'da Davis Cup şampiyonu oldular. Tekrar tebrikler. Çok büyük başarı gerçekten.




görseller

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder